En black and white, tack!*

Bråttom, bråttom.. Lördag öppnar vi, och vi har en hel del kvar att slutföra. Däremot så har vi fått det mesta färdigt. Det är roligt att äntligen se helheten, alla små saker som vi gjort under vintern och våren, sätts på plats, och allt ser så mycket bättre ut, färdigt.
Idag hade vi också provöppet. Några kunder hade vi allt. åtminstone 4-5 stycken :P
Vi bjöd på de bakverk som vi hade bakat igår och idag, muffins, äppelkaka och glass förstås.  Varmt har vi hgaft också, vädret har verkligen varit på vår sida. De ha lovat vackert och varmt väder till lördagen, och vi får hoppas att väderprognosen stämmer. Jag väntar något så otroligt på Lördagen. Äntligen skall vi öppna cafét, jag fick försmak på det idag... and I like it!!
Men nu ska jag mumsa i mig lite välförtjänta chips! ;)

*( glass portion, med lakrits och vanilj plus en hel massa strössel!!))

Byebye!!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0